Thursday 19 April 2012

Friends ♥

Assalamualaikum and Hello people ! :D

Hari ini aku nak cerita sedikit tentang KAWAN-2 aku ♥. Semuanya lawak, pandai, cantik, comel, handsome and sesetengah itu annoying. Lol, tapi serious diorang memang AWESOME.

Masa minggu lepas my awesome school dapat wakil bola jaring. Orang-2 yang main bola jaring itu pun awesome, lol termasuk aku ;P Orang-2 itu ialah :- Amirah ( captain ), Syahirah, Yasmin, Eiman, Haidah, Dania, Aleeya, Ashliya, Aliya, Afrina and Atiqa ( me ^^v). Hahaha. Aku pemain simpanan je pun :}
Kitorang punya score :- Lawan Desa pandan : Sktm 12 - Skdp 3
                                     Lawan Convent Jalan Peel : Sktm 10 - Convent 0
                                     Lawan Salah South : Sktm 7 - Skss 3
                                 
Then, kitorang pun dpt masuk separuh akhir. Part ini kitorang kalah. Mula-2 seri '4-4'. Then, diorang dapat jaringkan lagi satu goal. So, dapatlah '5-4'. Satu markah kurang jeeee ! Memang time itu geram gila sebab yg pemain semua dah penat and tiba-2 kene lawan lgi. Mane tk geram. Haihh. Ape-2 pun syukur kepada Allah sebab sekolah kitorang ada menang jugak :') Thank you kepada Amirah sebab dia bnyak sangat berusaha.
Walaupun aku just pemain simpanan aku tetap sorakkan untuk sekolah aku ;] Hohohoho.


When it hurts to look back, and you're scared to look ahead, you can look beside you and your friends will be there ♥



Goodbye and Assalamualaikum everybody. :) 

No comments:

Post a Comment